مطالب پایه ای که برای یادگیری زبان فرانسه لازم است بدانید
نوشته شده توسط : غریبه

هنگامی که زبان آموزان در ابتدا شروع به یادگیری زبان فرانسوی می کنند، لازم است که خود را با انواع روش های یادگیری این زبان و تکنیک های آموزشی که مورد استفاده قرار می گیرد و در یک موسسه تدریس می گردد آشنا شوید.

یکی از اولین قدم ها در یادگیری یک زبان یادگیری کمی در مورد آنچه یک زبان را تشکیل می دهد و جنبه های منحصر به فرد زبانی که می خواهید یاد بگیرید در این حالت فرانسوی است. اجازه دهید قبل از شروع کار به برخی از مواردی که باید بدانید نگاهی بیندازیم. چهار مهارت یادگیری زبان شامل صحبت کردن، گوش دادن، نوشتن و خواندن است.

بعد وقت آن است که نگاهی بیندازیم که منظور از یادگیری یک زبان چیست. بنابراین یادگیری زبان فرانسه چیست؟ اساسا یادگیری زبان فرانسه شامل یادگیری چهار مهارت مرتبط است که شامل خواندن فرانسوی، گوش دادن به فرانسوی، به زبان فرانسه صحبت کردن و نوشتن به زبان فرانسه. تلفظ فرانسوی، دستور زبان و واژگان کلید این مهارت ها هستند.

دشواری هر مهارت به شخص بستگی دارد. برای بسیاری، خواندن به زبان فرانسوی آسانتر از نوشتن یا صحبت کردن است، اما برای برخی صحبت کردن ساده ترین است. وقتی شروع به یادگیری زبان می کنید، نقاط قوت خود را کشف خواهید کرد. همانطور که تصور می کنید، یادگیری هر یک از این مهارت ها همچنین به شما در یادگیری دیگران کمک می کند. اگر می خواهید به زبان فرانسه مسلط باشید، همه آن ها بسیار مهم هستند.

یک روش عالی برای دیدن نحوه یادگیری فرانسوی به صورت آنلاین، چگونگی کار دروس و فعالیت ها و درک این مسئله است که یادگیری زبان فرانسه چگونه می تواند در زندگی شما جای بگیرد. شما حتی می توانید آن را امتحان کنید. یک برنامه بازی درست کنید، زیرا هیچ موفقیت بزرگی هرگز یک شبه اتفاق نمی افتد و یادگیری زبان فرانسه فرقی نمی کند. اولین قدم برای یادگیری زبان فرانسه این است که برخی اهداف واقعی و هوشمندانه را برای کمک به خودتان در سازماندهی وقت خود و برنامه ریزی مطالعات خود انجام دهید.

قطعنامه سال جدید شما ممکن است برای "یادگیری زبان فرانسه" باشد ، اما این به معنای واقعی چیست؟ اهداف نهایی مبهم مانند این هم ناامیدکننده و هم غیرمولد است. از این گذشته، چگونه می دانید چه زمان و اینکه آیا این هدف تاکنون محقق شده است؟ به طور متوسط ​​، بسیاری از افراد بومی تا زمانی که به سطح "ب 2" یا بالاتر رسیده اند، "مسلط" در یک زبان در نظر گرفته می شوند، سطحی که به آن ها امکان می دهد تقریبا در همه شرایط اجتماعی با هم تعامل راحت داشته باشند.

هدف از رسیدن به این سطح یک زبان بنابراین یک هدف خاص تر و متمرکز بر نتایج است و به لطف معیارهای ارائه شده توسط چارچوب مرجع مشترک اروپایی آن نیز قابل اندازه گیری است. این بسیار بیشتر از هدف دادن به مفهوم مبهم تسلط که به نظر می رسد حتی افراد بومی مسلط نیز ناپایدار است بسیار قابل دستیابی است. با یادآوری معیارهای مورد نیاز برای هر سطح و ایجاد برنامه ریزی خود با اهداف خود می توانید به راحتی زمان را در نظر بگیرید.

یک برنامه مطالعاتی تهیه کنید، زیرا اکنون که اهداف واقعی خود را در ذهن دارید، زمان آن است که یک برنامه مطالعاتی تهیه کنید. یک برنامه مطالعاتی به شما کمک می کند تا زمان خود را سازماندهی و حداکثر کنید، انگیزه خود را حفظ کنید، اهداف را تعیین کنید و مطمئن شوید که مغز شما تکرار و ساختار مورد نیاز خود را دریافت می کند. آن را در نظر بگیرید طرح شخصی خود، بسیار خاص و شخصی می باشد. با این حال، قبل از اینکه بتوانید یک برنامه عالی بسازید، چهار نکته وجود دارد که باید در خاطر داشته باشید:

چقدر زمان می توانید به یادگیری زبان فرانسه اختصاص دهید. شما باید به طور ایده آل کمی وقت خود را برای مطالعه زبان فرانسه در روز اختصاص دهید، اگرچه ممکن است این زمان متفاوت باشد. حتی فقط 10 دقیقه در روز می تواند مفید باشد، اما این را بخاطر بسپارید که هرچه زمان بیشتری را اختصاص دهید بهتر می شوید.

شما اهداف یادگیری فرانسه را در نظر بگیرید. آیا می خواهید مدت زمان مساوی را به تمام مهارت های یادگیری زبان اختصاص دهید؟ یا آیا شما بیشتر از خواندن و نوشتن به حرف زدن و گوش دادن علاقه دارید؟ اگر می خواهید برخی مهارت ها را نسبت به دیگر مهارت ها اولویت بندی کنید، حتما این را در برنامه خود بگنجانید.

مهلت شما این همچنین نقش مهمی در تعیین مدت زمان اختصاص دادن به یادگیری دارد. اگر برای سفر یا جابجایی در آینده نیاز دارید که هرچه سریعتر زبان فرانسه را بیاموزید، باید به یادگیری زبان هر چه بیشتر وقت اختصاص دهید.

منابع شما چه منابعی در دسترس دارید؟ خوشبختانه ، ما بیشتر از گذشته منابع یادگیری فرانسوی را داریم. هنگام تهیه برنامه مطالعاتی خود از حداکثر منابع استفاده کنید. هرچه تعامل تر و سرگرم کننده تر باشد، بهتر است. با توجه به این نکته، شما آماده هستید تا برنامه مطالعات شخصی خود را تهیه کنید. در اینجا آنچه باید شامل آن باشد را اشاره می کنیم.

شرح مفصل هر فعالیت. برای هر فعالیت بارهایی را شروع و متوقف کنید. شرح مهارت هایی که تمرین می کنید. تا آنجا که ممکن است بسیاری از فعالیت های سرگرم کننده، متنوع و انگیزشی انجام شود. سعی کنید و اطمینان حاصل کنید که زمان یادگیری شما عاری از حواس پرتی است و فضای کاری شما سازمان یافته است. برنامه زمانی استراحت کوتاه برای ایجاد انگیزه در هنگام حضور در وسط جلسه طولانی مطالعه قرار دهید. مهم تر از همه اینکه یادگیری خود را به صورت منظم انجام دهید.





:: برچسب‌ها: یادگیری زبان فرانسه ,
:: بازدید از این مطلب : 320
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 20 آبان 1398 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: